LatCard  AS

2013 gadā E-komercijas apgrozījums Šveicē sasniedza rekordu

03/19/2014

E-komercijas apgrozījums Šveicē 2013.gadā pieauga par 9,7% un sasniedza 14 miljardus eiro, saskaņā ar Der Verband des Schweizerischen Versandhandels , GFK un Šveices Post ziņojumiem.

No 5.14 milj. Euro gada apgrozījuma pieauguma , 3,8 miljardi veidoja B2C darījumi. Gandrīz 700 mlj. Euro tika patērēti online izsolēs un 658 mlj. Euro tika iztērēti ārzemju interneta veikalos.

Populārākie produkti šogad bija – elektronikas preces un apģērbi.

Kopējā mazumtirdzniecības apgrozījuma apjomā interneta tirdzniecība sastādīja 6 % . Lielākais apgrozījuma pieaugums internetā (salīdzinājumā ar 2012 ) bija elektroniskām precēm par 10 %, apģērbiem par 8% , bet grāmatu un DVD pārdošana samazinājās par 2% .

Starp pakalpojumiem lielākais īpatsvars ir pārtikas pasūtīšanai – 16,1 % no visas interneta tirdzniecības.

Starp pasūtījuma metodēm vadošā bija pasūtīšana interneta veikalā – 85%, 10% gadījumos tika izmantoti mobīlie telefoni , 15% no pasūtījumiem tika veikti pa telefonu .

Pētījums parādīja, ka vispopulārākais maksāšanas veids Šveicē ir bankas pārskaitījums (88%) un otrs populārākais ir maksājumu kartes – 7%.

(Saskaņā ar Paypers )